1blog

Jak zarabiać na blogu?

Jak zarabiać na blogu?

W sieci znajdziesz wiele poradników o tym jak zarabiać na blogu. Na początku trudno jest za to znaleźć coś o zarobkach, bo te różnią się w zależności od popularności danego bloga i siły marki, którą wypracujesz. Niektórzy zarobią na drugą wypłatę, inni kilkadziesiąt złotych.

Nie nastawiaj się na zarabianie od samego początku istnienia bloga. To przede wszystkim Twoja pasja do tematu pozwoli Ci z biegiem czasu przyciągnąć odpowiednich reklamodawców. Blog nie obroni się bez wartościowych treści i to na nich warto skupić się na początku.  

Dlatego też nie można przesadzać, bo blog będący w dużej części banerem reklamowym nie przyciągnie użytkownika na długo. Posiadanie własnego bloga to świetny sposób na zarobienie kasy w domu i w tym poradniku pokażemy krok po kroku, jak to zrobić.

Czytaj więcej
Jak zarabiać na Instagramie?

Jak zarabiać na Instagramie?

Dowiedz się, jak zarabiać na Instagramie. Instagram w czerwcu 2019 roku przekroczył próg miliarda użytkowników miesięcznie. Ponad połowa z nich korzysta z niego codziennie. Przekształć swój profil na biznesowy i zdobywaj klientów, którym zaoferujesz swoje produkty!

Czytaj więcej
Zwroty w e-commerce – nowe przepisy wejdą w życie od lipca 2020

Zwroty w e-commerce – nowe przepisy wejdą w życie od lipca 2020

Już za kilka miesięcy przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą będą mogli skorzystać z praw, jakie ustawodawca już dawno przyznał konsumentom, czyli prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny.

Czytaj więcej
DTC (Direct To Consumer)

DTC (Direct To Consumer)

To jeden z wyraźnie rozwijających się trendów w e-commerce.
Zaangażowanie klientów i zdobywanie ich lojalności w świecie cyfrowej sprzedaży staje się  nie lada wyzwaniem. Aby mu sprostać, marki coraz częściej rezygnują z pośredników stawiając na indywidualny kontakt z odbiorcami.

Czytaj więcej
Headless Commerce

Headless Commerce

Headless to określenie technologii, w której silnik i logika systemu są pozbawione lub oddzielone od interface’u użytkownika. W przypadku e-commerce rozdzielenie warstwy prezentacyjnej od mechanizmów zamówieniowo-transakcyjnych wynika z drastycznych zmian procesów sprzedażowych i zachowań kupujących.

Czytaj więcej