Niemiecki rynek e-commerce rośnie w oszałamiającym tempie 11% rocznie, a jego obroty sięgają 70 mld €. Przy tak ogromnej skali ważnym problemem okazują się zwroty zamówionych produktów.
Opracowany w 1994 r. standard QR długo borykał się z brakiem zainteresowania w zastosowaniach konsumenckich. Ostatnio wprowadzone zmiany w systemach Android i iOS zdają się upowszechniać kody QR pozwalając ostatecznie ugruntować ich pozycję w marketingu i handlu.
Raport firmy Microsoft na temat trendów w handlu elektronicznym pozytywnie weryfikuje przyjęte założenia rozwoju platformy 1koszyk.
Twoi klienci coraz więcej czasu spędzają w portalach społecznościowych. Wykorzystaj to!
W odróżnieniu od klasycznych witryn sklepowych sprzedaż w socialmediach pozwala na dwustronną interakcję. Budując swoją społeczność możemy zarówno dostarczać konkretnych informacji, jak i reagować na opinie i zachowania potencjalnych klientów.
Od początku swojego istnienia e-commerce jest konfrontowany z tradycyjnym handlem w sklepach fizycznych. Porównaniom i analizom nie ma końca. Dyskutowane są zalety i zagrożenia sprzedaży on-line, jak i możliwości, które niesie z sobą wielokanałowość. Jednak e-commerce to nie tylko sprzedaż produktów fizycznych. Produkty wirtualne, niefizyczne, niedostępne w klasycznej sprzedaży, wpisują się idealnie w potencjał sprzedaży on-line. Możliwość natychmiastowej dostawy zakupionego towaru odpowiada na spontaniczne potrzeby kupujących.