1blog

E-commerce 2019 – prognozowane trendy

E-commerce 2019 – prognozowane trendy

Witamy na pokładzie Roku 2019! Styczeń to miesiąc podsumowań minionych 12 miesięcy i postanowień na nadchodzący czas. To również okres ogłaszania wszelkiego rodzaju prognoz i trendów na rozpoczęty właśnie rok. Nie będzie chyba niespodzianką fakt, że śledzimy je z dużym zainteresowaniem, a nawet ekscytacją.

Czytaj więcej
Nadciąga era conversational commerce

Nadciąga era conversational commerce

Współczesny konsument oczekuje spersonalizowanej oferty oraz indywidualnego traktowania, a dodatkowo nie lubi czekać. E-konsument posiada te same cechy, tyle że w zwielokrotnionym natężeniu. Nic więc dziwnego, że wszelkie rozwiązania skracające użytkownikowi ścieżkę zakupową, a także dostarczające mu komplet informacji przy niewielkim wysiłku, zyskują na popularności. Dziś pochylimy się nad tematem conversational commerce i biorącej coraz większy rozpęd karierze tego odłamu e-commerce.

Czytaj więcej
Adwentownik – case study

Adwentownik – case study

Nic tak dobrze nie charakteryzuje produktu, jak konkretne case study. W tym przedświątecznym okresie mamy dla Was sympatyczną historię o pewnym przedświątecznym upominku. To znakomity przykład zastosowania 1koszyk do sprzedaży okazjonalnego produktu różnymi kanałami.

Czytaj więcej
Pokochaj kody QR i sprzedawaj gdzie dusza zapragnie

Pokochaj kody QR i sprzedawaj gdzie dusza zapragnie

Będzie o sukcesie akcji CzytajPL i nie tylko. Statystyki czytelnictwa w Polsce jakie są, każdy wie. Postęp technologiczny i rozwój kultury online nie sprzyja molom książkowym. Od lat obserwujemy jednak, że wydawcy nie składają broni. Wręcz odwrotnie, nowe technologie traktują nie jako wrogów, a sprzymierzeńców. Coraz częściej wykorzystują je do promocji czytelnictwa oraz do kreatywnych działań sprzedażowych.

Czytaj więcej
Piątek Czarny, ale perspektywa dla sprzedawców świetlana

Piątek Czarny, ale perspektywa dla sprzedawców świetlana

Wydawałoby się, że funkcjonując w rzeczywistości wiecznych rabatów, my klienci nie będziemy szczególnie wrażliwi na kolejne okazyjne promocje. Tym bardziej późną jesienią, kiedy to jest kumulacja przeróżnych rabatów i rabacików. Okazuje się jednak, że między powakacyjną wyprzedażą, a bożonarodzeniowym szaleństwem, znalazło się miejsce na dosyć świeżą, ale rok do roku zyskującą na sile tradycję Czarnego Piątku.

Czytaj więcej