Strony internetowe

Jeżeli posiadasz już stronę www i chcesz zacząć sprzedawać swoje produkty, 1koszyk jest dla Ciebie. Wystarczy, że zarejestrujesz się, aby bez dodatkowych kosztów przemienić witrynę w nowoczesny sklep internetowy.
Zobacz przykład implementacji koszyka na stronie https://www.plecaczek.eu

Wystarczy opisać w systemie cechy produktów, a następnie umieścić wygenerowany link w swojej stronie. Udostępniamy także widżet koszyka instalowany jako fragment kodu, lub poprzez Google Tag Manager.

Nasz system pozwoli Ci między innymi:

  • wybrać dostępne w koszyku metody dostawy i płatności,
  • określić wagę i wymiary produktów w celu automatycznego wyliczenia kosztów transportu,
  • skonfigurować kolory koszyka dopasowane do Twojej strony,
  • określić miejsca magazynowania towaru,
  • zdefiniować dostawców produktów.
  • sprzedawać e-produkty i usługi (e-booki, kursy online, pliki cyfrowe itp.)

 
Możesz także skorzystać z własnego sklepu 1koszyk, jak na przykład: https://demo-1koszyk.v.1cart-test.eu/pl/category/x3p/koszulki

Portale społecznościowe

1koszyk to najlepsze narzędzie do sprzedaży typu multichannel. Integruje różne kanały sprzedaży, między innymi social media. Wystarczy aby portal umożliwiał zamieszczenie linku - my zadbaliśmy o maksymalne skrócenie ścieżki zakupowej.

W przypadku portali Facebook, Instagram, czy Pinterest możesz skorzystać z dostępnych w nich opcji podłączenia sklepu internetowego. Dzięki temu Twoi klienci zostaną bezpośrednio przekierowani do koszyka, w którym sfinalizują transakcję, dokonają płatności i wybiorą metodę dostawy.
Zobacz przykład: https://www.facebook.com/1koszyk/shop/

To gdzie zamieścisz link, zależy tylko od Ciebie. Może to być forum, komentarz do filmu czy chat internetowy.

Materiały reklamowe

Z systemem 1koszyk możesz połączyć analogową reklamę ze sprzedażą internetową. Za pomocą kodu QR lub tagu NFC, umożliwisz dodanie prezentowanego produktu wprost do koszyka.

Sprzedawaj za pośrednictwem:

  • ulotek,
  • plakatów,
  • gazetek reklamowych,
  • innych materiałów drukowanych.

Jeśli oferujesz materiały eksploatacyjne lub towary kupowane cyklicznie, wyślij klientowi kod QR, lub tag NFC, aby ułatwić ponowny zakup wprost od Ciebie.

Pliki

Być może tworzysz cennik w postaci arkuszy Excel, prezentujesz produkt w pliku PDF, wysyłasz ofertę w dokumencie Word. Tu także wystarczy zamieścić link pobrany z systemu 1koszyk.

Jednym kliknięciem klient doda Twój produkt do koszyka, sprawdzi jego dostępność, aktualną cenę i wybierze dogodną formę zakupu.

Newslettery

Wysyłasz klientom e-maile promujące Twoje produkty? Możesz umożliwić im natychmiastowy zakup. Jednym kliknięciem, bezpośrednio z wiadomości użytkownicy mogą przejść do koszyka i sfinalizować transakcję. Analogicznie możesz wykorzystać wiadomości SMSowe. To znakomite kanały do okazyjnych promocji typu flash sale.  

Sklepy niestandardowe

Chcesz stworzyć sklep internetowy z efektem premium? Nie musisz korzystać z linearnych szablonów prezentujących twoje produkty w sposób standardowy. Możesz też nadać nową jakość istniejącemu już sklepowi. Pokaż produkty np. w gotowych aranżacjach lub przy pomocy lookbooka, który w prosty sposób zmienisz na łatwy w obsłudze sklep.

Showroomy

Sprzedaż online można połączyć z prezentacją produktów na żywo. Dzięki platformie 1koszyk stało się to niezwykle proste! Wystarczy na produktach wyeksponowanych w twoim sklepie lub showroomie umieścić wygenerowany przez system kod. Klient skanuje kod QR lub przykłada telefon do kodu NFC, a wybrany przez niego produkt ląduje w koszyku. W kilku łatwych krokach finalizuje zakup online, po czym może udać się do swojego domu, gdzie zostanie mu dostarczony jego nowy zakup. Bez stania w kolejce do kasy, bez marnowania czasu. Czy można prościej?

Conversational commerce

Conversational Commerce to dynamicznie rozwijający się kanał e-commerce. Wykorzystuje on chat z klientem do aktywnej sprzedaży produktów. Konsumenci coraz częściej domagają się spersonalizowanej oferty oraz indywidualnej obsługi. Chat internetowy to znakomita okazja do zdiagnozowania jego potrzeb oraz podsunięcia odpowiedniego produktu wprost pod jego myszkę. Wystarczy wysłać w wiadomości krótki link, po kliknięciu którego klient doda go do swojego koszyka. Satysfakcja gwarantowana po obu stronach.