Zacznij sprzedawać z niską prowizją i bez zakładania sklepu internetowego
1koszyk to narzędzie, które pozwoli Ci łatwo i szybko sprzedawać rękodzieło w Internecie. Załóż darmowe konto i skonfiguruj swoje produkty w Panelu Sprzedawcy. Do każdego produktu zostanie wygenerowany specjalny link, który po kliknięciu przeniesie Twojego klienta na stronę transakcji.
Nie potrzebujesz wiedzy programistycznej - link wygenerowany w 1koszyk możesz wkleić w dowolnym miejscu na swojej stronie www, blogu, czy social media. Co więcej, w Panelu Sprzedawcy znajdziesz wszystkie potrzebne informacje o zamówieniach, a integracja 1koszyk z bramką płatniczą i usługami kurierskimi pozwoli na szybszą realizację każdej transakcji bez dodatkowych narzędzi czy integracji.
Prowizja to tylko 6.9% od każdego zamówienia. Nie sprzedajesz- nie płacisz!
Wypróbuj 1koszyk za darmo i zacznij sprzedawać!
Jak zacząć sprzedawać rękodzieło przez Internet z 1koszyk?
1. Załóż darmowe konto 1koszyk
Rejestracja sprzedawcy w usłudze 1koszyk jest bezpłatna.
- Wejdź na stronę Zacznij sprzedawać.
- Wypełnij formularz rejestracyjny i zaakceptuj regulamin usługi.
- Po aktywacji konta, Twój panel 1koszyk będzie gotowy do sprzedaży rękodzieła online.
Poradniki video: rejestracja w 1koszyk
Prowadzenie konta jest darmowe, jedynym kosztem jest prowizja 6.9% od przeprowadzonej transakcji.
2. Skonfiguruj pierwszy produkt
- Zaloguj się na swoje konto Sprzedawcy
- Wybierz zakładkę Produkty, a następnie Lista produktów
- W prawym górnym rogu znajduje się przycisk Dodaj nowy. Po wypełnieniu wszystkich obowiązkowych pól formularza kliknij Zapisz.
Po tym kroku Twoje rękodzieło jest gotowe do sprzedaży!
Na naszym kanale YT dostępny jest krótki film obrazujący cały ten proces.
3. Udostępnij link 1koszyk swoim klientom
Kliknięcie w link produktu przenosi klienta do koszyka, gdzie może dokonać płatności i zamówić Twoje rękodzieło.
Umieść link do swojego produktu wszędzie tam, gdzie chcesz żeby klienci mogli dokonać zakupu:
- na swojej stronie www
- na Facebooku i Instagramie: w treści postów, w reklamach, w wiadomościach czy na grupach
- w mailach
- … i wszędzie tam, gdzie możesz opublikować swój link!
Zobacz przykłady zastosowania 1koszyk w praktyce: Przykłady
4. Wysyłaj klientów do koszyka i płatności
Klient kupi Twoje rękodzieło bezpośrednio przez opublikowany przez Ciebie link. Skrócisz do minimum ścieżkę zakupową klienta - sprzedaż odbywa się bez konieczności odsyłania do sklepu Internetowego!
Zobacz jak wygląda zakup z perspektywy klienta: Przykładowy zakup
5. Zacznij sprzedawać rękodzieło przez Internet z 1koszyk!
Przygotuj produkt do wysyłki i zamów kuriera Furgonetka.pl w Panelu Sprzedawcy.
Poradniki video: Zobacz jak zamówić kuriera
Po udanej transakcji rozliczysz się z 1koszyk. Jedyny koszt to prowizja 6.9% od transakcji, zawierająca w sobie koszty bramki płatności DotPay.
Opinie użytkowników
"Sklep „1koszyk” to według mnie najlepsza platforma sprzedażowa, z którą współpracowałam. Znajdziecie tu wszystko, co jest niezbędne do prowadzenia sprzedaży online. Poza tym, jeżeli jest taka potrzeba, w każdej chwili można skorzystać z pomocy przez Messengera."
Ewa Turowska
"Rewelacja! Możesz sprzedawać online w dowolnej branży, dowolnie definiując towary bądź usługi, nie posiadając sklepu internetowego, bez opłat stałych. Narzędzie, które rewolucjonizuje chyba każdy biznes, usprawnia relacje biznesowe z klientami i znacząco ułatwia im życie. Używam od miesiąca. Polecam :)"
Silesia Cars Sp. z o.o.
"Szukacie rzetelnego i godnego zaufania usługodawcy? Pomocnego, szybko odpowiadającego na maile, rozwiązującego Wasze problemy, ułatwiającego Wam życie? ... 1koszyk to właśnie taki usługodawca! Firma, którą tworzą profesjonaliści, rzetelni, godni zaufania, pomocni. Dziękuję! I serdecznie polecam!!!"
Anna Styrna
Zobacz przykład, jak możesz sprzedawać rękodzieło z 1koszyk
Rękodzieło
Handcrafted by Robert Szwajka
- Produkt: Wyroby skórzane
- Kanały: WWW, Blog, Social Media
Piękne, rzemieślnicze wyroby Roberta Szwajki dostępne są na jego stronie i profilach w Social Mediach. Ręcznie tworzone wyroby skórzane do kupienia przez sklep internetowy, Sklep Facebook i Instagram. 1koszyk pozwala na zarządzanie sprzedażą w kilku kanałach za pomocą jednego konta.
Oferta promowana jest na stronie WWW, Blogu, Facebooku i Instagramie
Zobacz więcej:
Sprzedawaj rękodzieło w Internecie z 1koszyk
Łatwo
Nie musisz podpisywać umowy i opłacać abonamentu! Po założeniu konta dostajesz dostęp do bramki płatniczej i zintegrowanej usługi kurierskiej. Skonfiguruj swój pierwszy produkt i zacznij sprzedawać w 15 minut! 1koszyk nie wymaga budowania sklepu internetowego.
Tanio
W 1Koszyk nie ma ukrytych kosztów. Jedyna opłata to prowizja 6.9% od transakcji. Prowadzenie konta jest całkowicie darmowe!
Elastycznie
Wykorzystaj wszystkie możliwe kanały do sprzedaży Twojego rękodzieła: stronę WWW, social media, listy mailingowe i wiele innych. Jeśli posiadasz już swoją stronę internetową, dzięki 1koszyk łatwo przekształcisz ją w sklep, bez dodatkowych wtyczek!
Sprzedaż online z 1koszyk - w trzech krokach w Twojej firmie
1. Załóż darmowe konto i skonfiguruj swój produkt lub usługę
Załóż konto za darmo, bez umów i ukrytych opłat. Po skonfigurowaniu pierwszego produktu lub usługi otrzymasz link, za pomocą którego odeślesz klientów do koszyka i płatności.
2. Opublikuj link 1koszyk na swoich kanałach
Wrzuć link do produktu/usługi na swoje kanały sprzedaży - stronę www, Facebooka, i inne. W ten sposób łatwo przekształcisz dowolną lokalizację w kanał sprzedaży.
3. Zarabiaj!
Twoje konto jest automatycznie zintegrowane z bramką płatniczą i kurierem. Po otrzymaniu płatności przygotuj paczkę dla kuriera. Produkty cyfrowe wysyłane są automatycznie.
Gotowe! Uznaj transakcję za udaną.
Sprzedawaj rękodzieło w Internecie z 1koszyk
Już ponad 9000 sprzedawców korzysta z 1koszyk

Gdzie sprzedawać rękodzieło?
Rękodzieło ostatnimi czasy znowu wraca do łask. Wiele osób szuka autentycznych i oryginalnych produktów, które jednocześnie będą cechować się wysoką jakością i posłużą nam przez wiele lat. Jeśli jeszcze nie mamy swojego bloga, możemy zacząć sprzedaż rękodzieła za pośrednictwem stron internetowych i aplikacji.
Sprzedaż rękodzieła przez platformy online
Jednym z nich są aplikacje do sprzedawania ubrań i dodatków, np. Vinted. Co ważne, nie potrzebujemy w tym przypadku posiadania działalności gospodarczej, jednak nasz miesięczny dochód ze sprzedaży rękodzieła nie może przekroczyć 1400 zł. Sprzedaż rękodzieła na takich aukcjach jest bardzo prosta – wykonujemy zdjęcie produktu, uzupełniamy opis o kategorie, rozmiar i kolorystykę. Następnie dodajemy cenę oraz sposób wysyłki. Korzystając z tego typu aplikacji, możemy znacznie zaoszczędzić czas, gdyż sposób sprzedaży na platformie jest prosty i szybki. Z Vinted możemy korzystać również będąc poza domem. Sprzedaż rękodzieła może odbywać się na takich platformach jak Dawanda czy Pakamera. W takich miejscach po rejestracji oraz zalogowaniu na nasze osobiste konto, dodajemy dane do przelewu, a także wystawiamy aukcje. W przypadku platform internetowych pobierana jest prowizja od sprzedaży oraz opłaty za wystawienie ogłoszeń sprzedażowych. Rejestracja jest szybka i odbywa się przez e-mail, gdzie dostajemy link aktywacyjny. Po zalogowaniu się możemy zarządzać naszymi aukcjami i sprawdzać zainteresowanie kolejnymi wykonanymi przez nas przedmiotami. Rękodzieło w internecie sprzedaje się bardzo szybko i łatwiej znaleźć na nie kupców online niż w sklepie stacjonarnym, ponieważ możemy dotrzeć do osób z całej Polski, a nawet z innych krajów.
Jak sprzedać rękodzieło na blogu?
Jeśli posiadamy własnego bloga lub stronę internetową, możemy również dodać możliwość płatności online, co umożliwi sprzedaż rękodzieła w szybki sposób. Sprzedaż rękodzieła na takich platformach jest o wiele bardziej efektywna, ponieważ dotrzemy do znacznie większej liczby osób. Sprzedając tylko i wyłącznie poprzez naszą stronę internetową oraz bloga docieramy głównie do naszych stałych czytelników. Powinniśmy wybrać do jakiej grupy osób kierujemy nasze produkty i zdecydować, czy wolimy sprzedawać je poprzez własną stronę, kierując je wyłącznie do naszych fanów. Większość twórców rękodzieła chce jednak mieć ze swojej twórczości zyski, które pozwolą dalej rozwijać twórcze pasje. W takim wypadku warto połączyć kilka kanałów sprzedażowych. Na naszym osobistym blogu warto poinformować fanów, na jakich aplikacjach lub stronach internetowych mogą nabyć wykonane przez nas rękodzieła.
Sprzedaż rękodzieła zaczyna się od dobrej reklamy, którą możemy stworzyć na autorskiej stronie internetowej lub blogu. Można również wykonać filmik na fanpage, który będzie promował wytworzone przez nas przedmioty i jednocześnie zachęci widzów do samodzielnego tworzenia.
Jak sprzedawać rękodzieło w social mediach?
Warto sprawić, by nasze rękodzieło było jedyne w swoim rodzaju, czyli posiadało swój unikalny charakter. Obecnie konsumenci poszukują wielu rodzajów rękodzieła począwszy od biżuterii, po haftowane tkaniny i meble. Jeśli jesteśmy zdolni w danej dziedzinie, a nasze produkty się wyróżniają, stwórzmy przy okazji markę osobistą, którą będziemy mogli reklamować nasze twórcze dzieła. Podkreślajmy ich unikalny charakter, czy cechy, takie jak materiały ekologiczne albo unikalny sposób wykonania. Nasze rękodzieło warto promować za pomocą mediów społecznościowych, tworząc fanpage na Facebooku czy profil na Instagramie. Wiele osób kieruje się również na You Tube, gdzie chcą oglądać proces powstawania produktu. Taka autentyczność i zaznajamianie klienta z produktem od samego początku jego powstania po zapakowanie i wysyłkę, pozwoli utożsamić się z marką. Stajemy się również znacznie bardziej wiarygodni. Pokazujemy, że rękodzieło faktycznie jest oryginalne i wykonywane przez nas samodzielnie.
Rękodzieło — sprzedaż w sklepie online
Sklep internetowy, jaki stworzymy do sprzedaży rękodzieła musi być czytelny oraz mieć różne sposoby płatność i dostawy. Warto zapoznać się z platformami transakcyjnymi, które pomogą nam w zachęceniu klientów do kupowania naszych produktów online. Rękodzieło w Internecie powinno również być odpowiednio eksponowane. Ważne jest, by wykonywać bardzo profesjonalne oraz dobrze oświetlone zdjęcia. Dla lepszej identyfikacji nas z marką oraz samym produktem, możemy również prezentować tworzone przez nas dzieła osobiście, co znacznie zwiększy nasza autentyczność. Bardzo ważna jest również odpowiednia komunikacja z klientem. Dzięki niej dowiemy się, jakich produktów potrzeba i co możemy w nich zmienić.
Sprzedaż rękodzieła jest obecnie bardzo modna i warto włączyć w nią innych twórców. Dzięki współpracy z innymi markami, zajmującymi się sprzedażą przedmiotów hand-made, możemy zyskać skuteczną reklamę oraz długofalową współpracę, która pozwoli nam znaleźć nowych klientów i korzystać z takich kanałów informacyjnych, do których wcześniej nie mieliśmy dojścia.