Przy okazji Dnia Babci oraz Dnia Dziadka przyglądamy się nowej, dynamicznie zyskującej na znaczeniu kategorii wiekowej wśród e-konsumentów, jaką są seniorzy. Podczas gdy my pędzimy do ukochanej babuni ze standardową bombonierką oraz tą samą od lat kawą rozpuszczalną, ona surfuje w internecie w poszukiwaniu nowej torebki. Warto przyjrzeć się temu trendowi i uwzględnić go przy projektowaniu sklepu internetowego oraz doborze asortymentu.
Witamy na pokładzie Roku 2019! Styczeń to miesiąc podsumowań minionych 12 miesięcy i postanowień na nadchodzący czas. To również okres ogłaszania wszelkiego rodzaju prognoz i trendów na rozpoczęty właśnie rok. Nie będzie chyba niespodzianką fakt, że śledzimy je z dużym zainteresowaniem, a nawet ekscytacją.
Współczesny konsument oczekuje spersonalizowanej oferty oraz indywidualnego traktowania, a dodatkowo nie lubi czekać. E-konsument posiada te same cechy, tyle że w zwielokrotnionym natężeniu. Nic więc dziwnego, że wszelkie rozwiązania skracające użytkownikowi ścieżkę zakupową, a także dostarczające mu komplet informacji przy niewielkim wysiłku, zyskują na popularności. Dziś pochylimy się nad tematem conversational commerce i biorącej coraz większy rozpęd karierze tego odłamu e-commerce.
Nic tak dobrze nie charakteryzuje produktu, jak konkretne case study. W tym przedświątecznym okresie mamy dla Was sympatyczną historię o pewnym przedświątecznym upominku. To znakomity przykład zastosowania 1koszyk do sprzedaży okazjonalnego produktu różnymi kanałami.
Będzie o sukcesie akcji CzytajPL i nie tylko. Statystyki czytelnictwa w Polsce jakie są, każdy wie. Postęp technologiczny i rozwój kultury online nie sprzyja molom książkowym. Od lat obserwujemy jednak, że wydawcy nie składają broni. Wręcz odwrotnie, nowe technologie traktują nie jako wrogów, a sprzymierzeńców. Coraz częściej wykorzystują je do promocji czytelnictwa oraz do kreatywnych działań sprzedażowych.