Tortowe ciOcho i premiera produktu, która rozgrzała serwery do czerwoności! Sprawdźmy jak wyglądała publikacja ebooka z przepisami na platformie 1koszyk, promowanego na TikToku i Instagramie.
E-commerce ewoluuje z dnia na dzień. Gdy kilka lat temu mówiliśmy o sprzedaży wielokanałowej, większość osób lekko rumieniąc się, udawała, że wie o co chodzi. Dzisiaj nikogo już to nie dziwi.
Prowadzenie własnego sklepu w sieci to spore wyzwanie, choćby ze względu na konieczność promocji. Alternatywą jest sprzedawanie przedmiotów na Allegro, ale jeśli chcesz jeszcze bardziej rozszerzyć swoje zasięgi, to warto, żebyś poznał usługę 1koszyk.
Coraz więcej osób wykorzystuje potencjał Facebooka, jako źródła dodatkowych zarobków. To najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie, który obecnie zrzesza ponad miliard osób. 70 procent z nich jest aktywnych codziennie, dzieląc się z Facebookiem swoimi zainteresowaniami. To otwiera dostęp do ogromnej liczby dobrze profilowanych grup docelowych. Ten artykuł pokaże Ci jak zarabiać na Facebooku.
Na prowadzenie sklepu internetowego decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Powodów jest wiele - możliwość dotarcia do nowego grona klientów, nowe formy reklamy i możliwość sprzedawania z domu to tylko niektóre z nich.
Rosnąca popularność sklepów internetowych objęła kolejne branże. Jeszcze kilka lat temu sprzedaż w sieci sprowadzała się głównie do ubrań i elektroniki - dzisiaj nic nie stoi na przeszkodzie, żeby w internecie kupić artykuły spożywcze.