1blog
Pokochaj kody QR i sprzedawaj gdzie dusza zapragnie
Będzie o sukcesie akcji CzytajPL i nie tylko. Statystyki czytelnictwa w Polsce jakie są, każdy wie. Postęp technologiczny i rozwój kultury online nie sprzyja molom książkowym. Od lat obserwujemy jednak, że wydawcy nie składają broni. Wręcz odwrotnie, nowe technologie traktują nie jako wrogów, a sprzymierzeńców. Coraz częściej wykorzystują je do promocji czytelnictwa oraz do kreatywnych działań sprzedażowych.
Piątek Czarny, ale perspektywa dla sprzedawców świetlana
Wydawałoby się, że funkcjonując w rzeczywistości wiecznych rabatów, my klienci nie będziemy szczególnie wrażliwi na kolejne okazyjne promocje. Tym bardziej późną jesienią, kiedy to jest kumulacja przeróżnych rabatów i rabacików. Okazuje się jednak, że między powakacyjną wyprzedażą, a bożonarodzeniowym szaleństwem, znalazło się miejsce na dosyć świeżą, ale rok do roku zyskującą na sile tradycję Czarnego Piątku.
Food&Retail Startup Star dla 1koszyk!
Jesteśmy na świeżo po intensywnym, bardzo męczącym, ale jeszcze bardziej inspirującym Forum Rynku Spożywczego i Handlu. To była już XI edycja tej branżowej imprezy, której organizatorem jest jest grupa PTWP SA - wydawca magazynu Rynek Spożywczy oraz portali portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl. Przywieźliśmy ze sobą garść wizytówek, sporo przemyśleń i przede wszystkim pierwsze poważne wyróżnienie dla platformy 1koszyk!
ROPO, ROTOPO, RAM PAM PAM
Właściwa analiza oraz zrozumienie zachowań konsumenckich są kluczowe dla sformułowania skutecznej strategii sprzedaży. Tymczasem w badaniach, próbujących uchwycić handel hybrydowy możemy natknąć się na przeróżne schematy ścieżek zakupowych i nie kończącą się listę nowo powstających trendów w e-commerece. Ciężko z nich stworzyć jakiś spójny i stały krajobraz konsumenckiej rzeczywistości. Czy w bezustannie zmieniającym się świecie, wciąż balansującym między sferą online i offline, da się w ogóle trwale zdefiniować zwyczaje klientów? Czy jest to raczej jedna wielka jazda bez trzymanki...
Lubię to, Kupię to!
Już dawno temu dostrzeżono w social mediach ogromny potencjał do rozwoju biznesu. Najczęściej wykorzystywane są do działań reklamowych oraz PRowych, a od jakiegoś czasu również do konkretnych działań sprzedażowych. Wspomagające ten proces narzędzia i aplikacje są bardzo dynamicznie rozwijane i zyskują coraz większą rzeszę użytkowników. Ten obszar sprzedaży online wydaje się być wyjątkowo przyszłościowy, biorąc pod uwagę ogólne trendy, zmierzające w kierunku mobile commerce.