Dowiedz się, jak zarabiać na Instagramie. Instagram w czerwcu 2019 roku przekroczył próg miliarda użytkowników miesięcznie. Ponad połowa z nich korzysta z niego codziennie. Przekształć swój profil na biznesowy i zdobywaj klientów, którym zaoferujesz swoje produkty!
Już za kilka miesięcy przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą będą mogli skorzystać z praw, jakie ustawodawca już dawno przyznał konsumentom, czyli prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny.
Model DTC (Direct To Consumer) w e-commerce jest coraz bardziej popularny jako sposób sprzedaży produktów. W tym artykule pokażemy, dlaczego jest on tak atrakcyjny dla wielu firm. Dowiesz się jakie korzyści niesie ze sobą sprzedaż bezpośrednia bez udziału usług pośredników, oraz jakie trendy napędzają rosnącą popularność tego modelu – od większej kontroli nad marką po bliską relację z konsumentami
Headless to określenie technologii, w której silnik i logika systemu są pozbawione lub oddzielone od interface’u użytkownika. W przypadku e-commerce rozdzielenie warstwy prezentacyjnej od mechanizmów zamówieniowo-transakcyjnych wynika z drastycznych zmian procesów sprzedażowych i zachowań kupujących.
Niemiecki rynek e-commerce rośnie w oszałamiającym tempie 11% rocznie, a jego obroty sięgają 70 mld €. Przy tak ogromnej skali ważnym problemem okazują się zwroty zamówionych produktów.