1blog
1koszyk na Targach e-Handlu w Krakowie
To była już 16 edycja Targów eHandlu w Krakowie, ale pierwsza, na której gościliśmy jako wystawcy. Za nami dziesiątki ciekawych spotkań i inspirujących rozmów. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili stoisko 1koszyk. To był bardzo intensywny i bardzo dobry dzień!
1koszyk na konferencji Santander Consumer Bank
W ubiegły piątek we Wrocławiu odbyła się kolejna, III edycja Dnia Otwartego Santander Consumer Bank. Z dużą przyjemnością odebraliśmy zaproszenie na konferencję organizowaną przy tej okazji. Wraz z innymi firmami z obszaru startup i fintech spotkaliśmy się z przedstawicielami banku Santander. To była znakomita okazja do rozmowy o innowacyjnych rozwiązaniach w e-commerce oraz prezentacji naszej platformy potencjalnym partnerom.
7 kroków prawnych do legalnej sprzedaży w Internecie
Sprzedaż w Internecie jest dziś tak wszechobecna, że wydaje się być niesamowicie prostym sposobem prowadzenia biznesu. W dużej mierze tak właśnie jest: dostępność różnych platform sprzedażowych i usług wspomagających sprzedawców powoduje, że e-commerce jest obszarem dostępnym właściwie dla każdego. Nie oznacza to jednak, że nie wiąże się to z pewnego rodzaju obowiązkami. W tym tekście przeczytasz o 7 podstawowych kwestiach prawnych, o które powinieneś zadbać, jeśli chcesz sprzedawać swoje produkty w Internecie zgodnie z prawem.
Kolejne wyróżnienie dla 1koszyk!
Z ogromną przyjemnością chwalimy się kolejnym sukcesem projektu 1koszyk. Właśnie otrzymaliśmy nominację do Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju 2019 w kategorii „Innowacyjne rozwiązania przyszłości”. Bardzo dziękujemy!
Sklepy przyszłości teraźniejszością
Pojęcie tzw. zakupów hybrydowych robi coraz większą karierę. Z niejednej analizy trendów w e-commerce wynika, że tak właśnie będą wyglądały zakupy przyszłości. Stopniowe zacieranie się granic między sferą online oraz offline w znacznym stopniu zmienia podstawową funkcję sklepów stacjonarnych. Chyba najwyższa pora przyznać, że inteligentne sklepy przyszłości stają się teraźniejszością. Technologie, umożliwiające zintegrowaną sprzedaż hybrydową są już na wyciągnięcie ręki nawet dla niewielkich przedsiębiorców i nie wymagają zaporowych nakładów finansowych.