1blog

Jak założyć sklep internetowy za darmo i w jeden dzień?

Jak założyć sklep internetowy za darmo i w jeden dzień?

początki z e-commerce

Dowiedz się, jak założyć sklep internetowy za darmo i w jeden dzień! Pokażemy Ci, z jakich narzędzi możesz skorzystać, by szybko uruchomić własny biznes online, nie ponosząc przy tym dużych kosztów

Czytaj więcej
Jak sprzedawać w Internecie - 13 najlepszych metod w 2024

Jak sprzedawać w Internecie - 13 najlepszych metod w 2024

trendy w e-commerce , początki z e-commerce

Sprzedaż internetowa otwiera przed przedsiębiorcami wiele możliwości, oferując dostęp do szerokiego rynku zarówno lokalnie, jak i globalnie. Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem, czy doświadczonym sprzedawcą, wybór odpowiednich metod sprzedaży online jest konieczny do osiągnięcia sukcesu. W tym artykule omówimy 13 najskuteczniejszych sposobów na to, jak sprzedawać w internecie w 2024 roku.

Czytaj więcej
Jak założyć sklep internetowy bez programowania?

Jak założyć sklep internetowy bez programowania?

początki z e-commerce

Zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy bez potrzeby nauki programowania? Pokażemy Ci, jak krok po kroku założyć własny sklep internetowy, korzystając z prostych narzędzi dostępnych na rynku. Dowiedz się, jak przygotować się do tego przedsięwzięcia i na co zwrócić uwagę, aby osiągnąć sukces w e-commerce.

Czytaj więcej
Shoppable Content

Shoppable Content

trendy w e-commerce , live commerce

Określenie shoppable content nie ma bezpośredniego odpowiednika w języku polskim. Można je rozumieć jako interaktywne treści sprzedażowe lub treści zakupowe. Są to różnego rodzaju treści - tekstowe, graficzne, audio lub video, zawierające odnośniki umożliwiające dokonywanie zakupów. W przypadku posta lub artykułu mogą to być linki tekstowe. Grafika może zawierać klikalne etykiety prezentowanych elementów. W przypadku video mogą być wyświetlane w odpowiednim momencie odnośniki, a nawet linki w postaci komentarza pod filmem. Różne typy treści mogą się przeplatać, a forma odnośników zależy od charakteru contentu i rodzaju odbiorcy, do którego jest kierowany. Sprzedaż towarzysząca publikacji treści stanowi fundament trendu social commerce, nierzadko używana jest także w bezpośredniej relacji marki z konsumentem, czyli tzw. sprzedaży direct to consumer (DTC).

Czytaj więcej
Self publishing, czyli samopublikowanie

Self publishing, czyli samopublikowanie

trendy w e-commerce , aktualności handlowe

Wydanie książki, poradnika, czy innej publikacji nie musi być kosztowne. Można zrealizować je samodzielnie, w pełni kontrolując proces wydawniczy. Trzeba jednak pamiętać, że wydanie książki bez pomocy wyspecjalizowanej firmy wiąże się z dużym nakładem pracy.

Wydawnictwa zapewniają szereg usług obejmujących korektę tekstu, skład plików do druku, druk publikacji, nadanie numeru ISBN, dystrybucję i promocję. Decydując się na samodzielną publikację, w zależności od umiejętności i zasobów można zlecić część prac specjalistom, a część zrealizować we własnym zakresie.

Stawiając pierwsze kroki jako autor, często decydujemy się na formę cyfrową naszego dzieła. Dzięki elektronicznym formatom dokumentów możemy dystrybuować opracowania, nie ponosząc kosztów druku, magazynowania i dystrybucji.

Czytaj więcej