1blog

Jak założyć sklep internetowy za darmo i w jeden dzień?

Jak założyć sklep internetowy za darmo i w jeden dzień?

Dowiedz się, jak założyć sklep internetowy za darmo i w jeden dzień! Pokażemy Ci, z jakich narzędzi możesz skorzystać, by szybko uruchomić własny biznes online, nie ponosząc przy tym dużych kosztów

Czytaj więcej
Jak sprzedawać w Internecie - 13 najlepszych metod w 2024

Jak sprzedawać w Internecie - 13 najlepszych metod w 2024

Sprzedaż internetowa otwiera przed przedsiębiorcami wiele możliwości, oferując dostęp do szerokiego rynku zarówno lokalnie, jak i globalnie. Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem, czy doświadczonym sprzedawcą, wybór odpowiednich metod sprzedaży online jest konieczny do osiągnięcia sukcesu. W tym artykule omówimy 13 najskuteczniejszych sposobów na to, jak sprzedawać w internecie w 2024 roku.

Czytaj więcej
Jak założyć sklep internetowy bez programowania?

Jak założyć sklep internetowy bez programowania?

Zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy bez potrzeby nauki programowania? Pokażemy Ci, jak krok po kroku założyć własny sklep internetowy, korzystając z prostych narzędzi dostępnych na rynku. Dowiedz się, jak przygotować się do tego przedsięwzięcia i na co zwrócić uwagę, aby osiągnąć sukces w e-commerce.

Czytaj więcej
Shoppable Content

Shoppable Content

Określenie shoppable content nie ma bezpośredniego odpowiednika w języku polskim. Można je rozumieć jako interaktywne treści sprzedażowe lub treści zakupowe. Są to różnego rodzaju treści - tekstowe, graficzne, audio lub video, zawierające odnośniki umożliwiające dokonywanie zakupów. W przypadku posta lub artykułu mogą to być linki tekstowe. Grafika może zawierać klikalne etykiety prezentowanych elementów. W przypadku video mogą być wyświetlane w odpowiednim momencie odnośniki, a nawet linki w postaci komentarza pod filmem. Różne typy treści mogą się przeplatać, a forma odnośników zależy od charakteru contentu i rodzaju odbiorcy, do którego jest kierowany. Sprzedaż towarzysząca publikacji treści stanowi fundament trendu social commerce, nierzadko używana jest także w bezpośredniej relacji marki z konsumentem, czyli tzw. sprzedaży direct to consumer (DTC).

Czytaj więcej
Self publishing, czyli samopublikowanie

Self publishing, czyli samopublikowanie

Wydanie książki, poradnika, czy innej publikacji nie musi być kosztowne. Można zrealizować je samodzielnie, w pełni kontrolując proces wydawniczy. Trzeba jednak pamiętać, że wydanie książki bez pomocy wyspecjalizowanej firmy wiąże się z dużym nakładem pracy.

Wydawnictwa zapewniają szereg usług obejmujących korektę tekstu, skład plików do druku, druk publikacji, nadanie numeru ISBN, dystrybucję i promocję. Decydując się na samodzielną publikację, w zależności od umiejętności i zasobów można zlecić część prac specjalistom, a część zrealizować we własnym zakresie.

Stawiając pierwsze kroki jako autor, często decydujemy się na formę cyfrową naszego dzieła. Dzięki elektronicznym formatom dokumentów możemy dystrybuować opracowania, nie ponosząc kosztów druku, magazynowania i dystrybucji.

Czytaj więcej